יום שני, 4 באפריל 2011

סיכום המשימה.

אני קראתי את הספר ארטמיס פאול שכתב אואן קולפר ואהבתי אותו מאוד כי יש בו: מתח,והרפתקאות. בסיפור הזה מסופר על ארטמיס פאול בן לשושלת פושעים מפורסמת המנסה לגנוב את אוצר הפיות אך הפיות האלה הן לא הפיות מהאגדות,הטובות,האוהבות אלה-פיות לוחמניות שלא מוכנות לוותר.
אני אהבתי את הספר ואני רוצה להגיד למה אהבתי את הספר : כי כשהוא גנב את הספר של הפיות תהיתי מדוע הוא הרעיל את הפייה וכשהוא חטף את סרן שורט  הרגשתי שהוא שיחק אותה בגדול.

אני בחרתי בדמות באטלר(באנגלית:משרת)ואני רוצה לספר עליו שהוא:שרירי עם עור לבן,הרג טרול בעזרת שיריון ואלה והוא מתנהג כמו רשע מרושע.
אני אוהב אותו כי הוא צלף מעולה.
הקשרים שלו עם דמויות אחרות הם שהוא אח של ילדה בספר ומשרת של ארטמיס פאול.

לסיום אני ממליץ על הספר ארטמיס פאול כי זה ספר מתח הרפתקאות ואקשן.אני בטוח שלא תתאכזבו ואף תודו לי!

תגובה 1:

  1. הי יואב,
    נהנתי לקרוא את הרשומה שלך, תוכל להוסיף גם תמונה של הספר, הסתכל בבלוג של גל ושל נתנאל.
    מיכל

    השבמחק